Anna blottar sig...

Okej nyss hände något som jag aldrig någonsin vill ska hända igen! Här sitter jag på jobbet och väntar på att få lägga lite plåt, gör något meningslöst med mobilen för att inte bara sitta och glutta rakt ut i luften och sedan kliar jag mig på näsan. När jag är klar ca en sekund senare märker jag att min t-shirt har öppnat sig 3 knappar och jag sitter och blottar hela magen ner till naveln!! Och självklart slängde jag ju min svarta diskreta bh i tvätten igår och tog på mig en rosa utstickande till idag så den lyste ju upp rätt bra här på gråa volvo. Mansdominerande Volvo, Gubb-Mainline...inte direkt stället man vill sprätta upp tröjan och strippa lite på!! Dock hade jag jäävligt tur och satt med ryggen vänd från truckgången och min gubbiga handledare som brukar sitta på en stol snett mitt emot hade gått iväg nånstans så jag hoppas innerligt att ingen såg min lilla blottningsshow! Funderar dock väldigt starkt på att gå och byta till mitt linne som jag har i väskan.. vill helst inte att detta ska ske igen. Och från och med nu, inga t-shirtar med knappar på jobbet!! Annars är det en kanondag då vi får helg 14.30 och jag får förhoppningsvis reda på vart på Volvo jag ska sommarjobba :). Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0