3 år sedan..

..jag tog studenten. Det är lite stört. Det ger lite åldersnojja och vad-har -jag-gjort-sen-dess-tankar!! Men huvudsaken är väl att man trivs i nuet och det gör jag förfullt. Semestern närmar sig med stormsteg och vi har fått sommarjobb! Men först ska jag tamefan klara slutprovet, det kan ju inte va så svårt! Som tur är fick vi fly från Draggen till Volvo idag istället för att vara instängda i skolan när alla Åk treor tog studenten, levde om och skrek "ETT ÅRR KVAAAR" till oss. Det kändes en minismula förnedrande och vi ville skrika tillbaka att "VI ÄR 3 ÅR ÄLDREE", men det kändes ännu mer förnedrande för vafan är vi då på deras gymnasieskola och har samma lektioner som dom för!? Så vi sket i det, log och tänkte tillbaka på vår egen student. Det var en fin jävla dag. Bästa dagen någonsin faktiskt! 16/6-2011. Ibland saknar jag LD3AD och sörjer över hur lite kontakt vi har, eller iallafall jag har med resten av alla. En återträff skulle sitta fint! Nu ska jag käka lax och bjuda på lite studentbilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0