Tack ungdomens alla år!

Jag har tänkt på en sak. Läste gamla blogginlägg och fastnade på året 2010. Vilket fantastiskt år på både bra och dåliga vis. Jag levde verkligen mitt 18åriga liv till fullo och det är jag superglad över idag. Min högsta önskan då var att hitta mig en pojkvän men jag tackar gud för att jag inte gjorde det för tänk så lamt allt hade varit. Inga ragg på krogen, inga one-night-stands, inte alls lika många tjejkvällar, inga spontana och galna utgångar, ingen Alanyaresa, inga timmar av "vadskajagsvarahonom? -sms" osv.
Visst, mkt hade kanske hänt ändå men inte på samma sätt. Det var tjejer och singelliv som regerade! Varje måndag när man kom till skolan var det nån som frågade om man skulle ut i helgen! Men nog hade det sina nedgångar också att sitta och tro att jag skulle va singel hela livet och att jag inte hade nå liv när jag satt uppe hela nätterna vid datorn och sov halva dagarna, men i själva verket levde jag på ett sätt jag aldrig kommer leva igen! Och idag när jag är inne på mitt andra förhållande och trivs som fisken i vattnet med lugna hemmakvällar, lagoma fester, jobb, bostadsrätter, ekonomi och resor så är jag bara så tacksam, för utan de där åren hade jag inte alls kännt mig själv på samma sätt eller haft de erfarenheter jag har. Och det värsta av allt, hade jag haft pojkvän under den tiden av mitt liv så hade jag nog, om jag känner mig själv rätt, fortfarande varit nyfiken på singellivet och det bådar inte gott i ett förhållande.

Så efter detta milslånga inlägg vill jag tacka Gud, alla pojkar som tackade nej till mig, tjejerna som regerade tillsammans med mig (ni vet vilka ni är) och mig själv för att jag fick röja lös de där åren så att jag idag helhjärtat kan säga att en fredagkväll hemma i soffan med en film, chips, vatten (ja, jag älskar vatten!!!!) och Marcus är det bästa som finns❤ Och självklart så är jag på jobbet just nu så ingen tror nåt annat, detta är tidsfördriv av rang ;). Puss folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0