Jag hatar förkylning

Blev ordentligt förkyld förra veckan och är fortfarande inte frisk!! Tror det satt sig i bihålorna och förkylningsastman är igång som vanligt så det blir noll träning för mig då jag blir anfådd av att gå upp för en trapp typ. Men nu när jag ändå är drabbad så kan astman få stanna en vecka till så jag har en anledning att inte springa Höga Kusten-milen som man förväntas göra om man är tillsammans med en Karlsson. Inget för mig dock. Jag har sprungit en mil en gång i mitt liv och det var ju lite kul då men känner ingen tagg alls till att göra det nästa lördag, så "förhoppningsvis" jävlas astman med mig ett tag till ;). Men nog tjatat om det. Igår hade vi utnyttja-mamma& pappas-hus& gård-kväll och idag åkte jag och Marcus till Norrbyskär över dagen. Bilder kommer nog imorgon :) Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0