Himlen blå vill jag nå..

..när jag fångas utav vinden, sommarlov. Sköna sommarlov! Eller nu för tiden heter det ju semester och är 6 veckor kortare än ett sommarlov. Men jag älskare hur som helst.




⬆Myskväll på grubbe med olika aktiviteter som slutade kl. 03.00 efter mys med filtar, barndomsminnen och Tequila.





⬆Dagen efter begav jag och Marcus oss ut på en dagstur till Norrbyskär där jag inte varit på 12 år. Det var superhärligt men vi blev bitna av alla flygfän och ont i fötterna hade vi efteråt.


⬆Vi styrde kvällbad, kvällsgrillning, kvällskubb och kvällsvolleyboll. Supermegamysigt❤ Avslutade med skräckfilm gjorde vi också så alla drömde mardrömmar.


Och idag flöt vi ut med ett gäng gummibåtar (fast jag och Evve lyxade i en pool) och snart väntar utgång i Sommarumeå❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0