Första lediga veckan

Har hittils varit väldigt skön. Marcus fyllde 25 förra fredagen så då blev det fest och utgång. På lördagen kidnappade jag och några vänner honom och överraskade med Gokart och en lyxmiddag på Köksbaren, he va göttt! Sen har vi hängt en dag på Bettnes, varit i Vindeln och rivit en altan och myst med Adina. Vi har sett skräckfilm, kört till Ikea i 2 olika bilar i bruutalt spöregn, sålt BMW'n, ätit ännu en lyxmiddag på restaurangen vid HögaKusten-bron och som topp på denna supervecka så har jag självklart blivit dunderförkyld så att träna blire inget av :(. Justeeeeee vi har ju bokat en resa också! Den 20/9 åker vi till Marmaris med 4 vänner, det kommer bli awesomeee!

Nej, Evve tar mig inte på bröstet! ;)





Och det var bara första veckan!! På fredag väntar LD-reunion och lördag Bodbysund. Dock hoppas jag att de kommande veckorna inte drar riktigt liika mkt pengar xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0