You give me fever

Less på att vara sjuk och orklös nu. Låg död hela helgen och idag är andra och förhoppningsvis sista dagen jag är hemma från jobbet. Men nog är jag allt glad för att jag har Marcus alltid, han ställer upp i vått och tort och får mig att känna mig som en prinsessa varje minut alla dagar! 2013 var verkligen vårt år, på bara 9,5 månad har vi hunnit
 
- Åka på en äkta Klimpfjällsresa
- Vara med om äventyr i Thailand
- Blivit sambos 
- Hjälpt mig igenom 4 olika jobb
- Testat sjukt många olika rätter och självklart gått upp i vikt
- Gjort tappra försök till att komma igång med träningen
- Haft en underbar semester tillsammans
- Gått på bröllop
- Tagit en superspontan sistaminutenresa till Turkiet 
- Köpt en egen bostadsrätt 
- Firat vår första gemensamma jul 
 
Och så många andra småsaker som jag inte orkar skriva upp. Snart firar vi ett år och planerar framtiden gör vi ungefär hela tiden. Tiden går fort när man har roligt. Så om du läser det är Marcus vill jag bara säga.... BAJSKORV. 
 
Eller inte... okej anna? Nä men Puss, jag älskar dig och är fett glad att du hittade till teg förra nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0