Alltsååå ge mä mat

Sen klockan 5 imorse har jag endast ätit en liten macka, en fjuttig banan och lite sallad. Jag Är Hungrig! Har väntat på lyxlunch och bebisbesök sen kl.12 men sjukhuset är knökfullt och ingen får hjälp = att våran lunch har blitt jättesen. Det som är ännu sämre är att vi ska äta lyxmiddag hos Evelina och Jon kl.18. Alltså får vi inte moffa på lunchen kl.15 om vi vill vara sugna på på mat igen tre timmar senare. JOBBIGT! Eller snarare HEJ FETA I-LANDSPROBLEM, SLUTA GNÄLLA OCH SKICKA LITE TILL AFRIKA. Borde fan göra det.. blev mer medveten om hur patetiskt detta "problem" va då jag fick skriva det :P Men jag älskar mat och vill njuta av en fet måltid och inte måsta fjuttäta, så det så! MEN, får ju iaf träffa Adina för första ggn idag, hoppas hon är vaken så man får gosa♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0