I vår vackra vita vintervärld

Ett snölager har äntligen täckt marken och är förhförhoppningsvis här för att stanna fram till julafton! 

Det enda som är positivt med den här nya appen är att texten inte blir automatiskt centrerad längre! Kanske blir den här appdissen slutet på mitt bloggande, who knows...

I veckan har jag fått min sista akupunktur och totalt missbrukat handsprit eftersom det har gått magsjuka på förskolan där jag har varit. Halva barnaskaran har varit borta och personalen har fått gå hem allt eftersom. Men igår gjorde jag min sista dag där innan jul och klarar mig troltroligtvis från skiten (peppar, peppar)...

Skjutsade Marcus till jobbet 05.30 imorse och det är så fint att vakna till en stilla stad täckt av snö och fina adventsljus i fönstren, det är riktig julkänsla det❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0