Andra advent har passerat

Andra ljuset är tänt och vi står inför ännu en arbetsvecka. Var dock ledig idag och gjorde viktiga grejer som att handla, se på Greveholm, få akupunktur, spela minitennis och köra xplosion.

I fredags var det dags för fest och jag var barnsligt taggad enda tills alkoholen gjorde verkan och jag började känna att jag varit vaken sen 05.00 och jobbat 8h.Ville helst bara sova men man har alltid så kul med fina "gänget" så vi var hemma vid 03.00❤


I söndags fick vi äntligen hem vår sängram och gick på årets första julmarknad. Det var mysigt och Marcus och jag är riktiga matvrak som typ bara är intresserade av matstånden haha, men tur att vi är lika❤

Imorgon väntar spinning och core 06.45 och sedan jobb och syjuntaträff❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0