Jag kommer ;O

•Jag kommer aldrig sluta älska mat och sötsaker
•Jag kommer aldrig sluta gilla Westlife!
•Jag kommer aldrig sluta att börja längta till Jul redan i augusti
•Jag kommer aldrig sluta irritera mig på mitt hår
•Jag kommer alltid vara dålig på inredning
•Jag kommer alltid älska småbarn, dom ger en glädje och kärlek.Adina❤
•Jag kommer aldrig tröttna på Sex and the City
•Jag kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta för Harry Potter-böckerna
•Jag kommer alltid ha svårt att ändra på traditioner
•Jag kommer alltid ogilla folk som ofta kommer försent och glömmer saker!
•Jag kommer alltid vara pedantisk och dryg
•Jag kommer aldrig sluta uppdatera den här bloggen om jag fortsätter ha ett chilligt jobb :P
•Härrå

Kommentarer
Postat av: NannyFelisia

Ogilla folk som glömmer saker.... :( Ånej!!!!

2014-08-22 @ 07:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0