Dimanche


För er som inte förstår så betyder det söndag på franska. Och varför skriver jag på franska? Jo för att vi har bokat en weekend till Paris i slutet på Maj!!! Yaaay! Ja jag vet att det är superlänge kvar, skulle liksom hinna bli preggo och möjligtvis föda barnet innan, om det nu skulle va ett alternativ.... meeen jag är ändå fett taggad :) Annars har helgen bjudit 2 myskvällar med "Marmaris-gänget", Suits (nya beroendet) ,kladdkaka, tandläkaren(Ja, på en lördag!?), dödsträning på gymmet och om 40min ska vi vara barnvakt åt min allra underbaraste Adina. Hon är det bästa jag vet, kan skrika rakt ut ibland när jag vet att jag ska få träffa henne :D Ajja, kanske dags att stiga upp ur sängen och göra lägenheten lite mer bebisvänlig :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0