Äntligen Fredag

Wehooo, första arbetsveckan är över och den har varit väldigt fysiskt tuff. Har slagits med plåt och hjälpmedelsmaskiner som snarare själper än hjälper mig. Men trots dessa slagsmål har vi ändå tagit oss till gymmet och slagits ännu mer efter jobbet och idag väntar ett inbokat Corepass. Nu kroppen äre inte semester längre!

MEN idag äre inte vilken fredag som helst för ikväll väntar Fredagsmiddag i huset ett kvarter bort med min andra familj som jag inte träffat sen innan sommaren! Weiiiii, är dödstaggad och inte nog med det så kommer min älsklingsAdina som jag har saknat ihjäl mig efter. Träffar jag inte henne en gång i veckan får jag någon slags bebisabstinens! Men nu ska jag återgå till att göra hyttryggar :) Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0