Vi gillar er vädergudar just nu

Tack för 23 grader och molnfritt 9 dagar in i September! Det ska jag och min man fira med att spendera denna eftermiddag på stranden. Men för tillfället är han på jobbet och jag sitter halvnaken i soffan med samma dryga 37.8 som jag haft i 1,5 vecka. WHY!? Tror det kan sitta i mina ryggproblem.. ska ta reda på det. Annars var förra veckan mysig med Sushimiddag hos Nanny, myskväll i Meghas i soffa och Syjuntaträff hos mig. Alla mina fina flickor på en vecka, det är grejer det! Och helgen var världsklass dvs. Soffläge, US Open, Tillbaka till Framtiden-maraton, grillning, shopping på stan, Tennis på grubbe, bullbakning och bio. Allt bara med min fina Marcus. 
 
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0