Sep. 24, 2013

   
Well, Hello there! Dagarna är fortfarande väldigt lata och jag jobbar ungefär 2h per vecka. Det ger bra inkomst kan jag tala om.... eller inte. Men bättre tider väntar i ett år från och med November eftersom jag tursamt nog har skaffat mig en betald sysselsättning :). Och i lördags hade jag och Marcus bokat in oss på en Parkväll på Paradisbadet i Övik vilket innebar 4 timmar av Bubbelbad, 3 bastusittningar insmörjda i bl.a honung och salt, lyxmiddag i badrock, öl, saltbad och sist men inte minst 4 åk i Magic Eye vilket var väldigt fränt efter stängning! Vi sov hos några bekanta och dagen efter hade vi en shoppingsöndag på Öviks jättemysiga kullerstensgator! En supervärd lyxhelg med min bästa helt enkelt. Vi har även sett klart hela Sex and The City-boxen och är nu inne på andra filmen så lite cred för det ska han ha ;). Nu ska jag återgå till soffhäng och ikväll väntar Syjuntaträff! Härrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0