Hem- och jullängtan

Allå Allå, Draggen suger utan rätt kompisar och rätt ålder. Slår vad om att alla tror att vi är ett gäng åk 9or som går omkring i sina ytterkläder och ska välja gymnasielinje. Men vem bryr sig om vad andra tycker? Jo, faktiskt jag för tillfället för jag vet hur bra man kan ha det här. Jag längtar hem hela dagarna till min bästis (Marcus) och hänger inte riktigt med i planer som "sleepover i Vindeln". Hjälp liksom!!

Men December närmar sig med stormsteg och jag är äckligt taggad på allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer, förstaadventsfika, julklappsjakt, pynta lägenheten, nedräkning, tända ljus, minijul, släkt och vänner! Även taggar jag att den riktiga Volvopraktiken drar igång nästa vecka och att vi ska måla om ett av våra rum i helgen. Det var allt för denna gång, Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0