Direkt från Segment 2

Om två timmar har jag genomfört min andra dag inne på Volvo seg. 2. 14.30-00.00 är ett tufft pass för en nybörjare kan jag tala om, mycket nya människor och intryck och mitt där hittar man Anna som svetsar... Hallå vad hände!?!? Det är läskigt och mest hemskt, har inte riktigt upptäckt det roliga i det ännu men det kommer väl. Annars äre mindre än en månad kvar till jul och jag och Marcus jobbar om varandra de två sista veckorna innan vilket inte är så kul då vi planerat massa julfixerier. Hoppas jag kan göra nåt åt det!

Dessa två dagar har känts som en vecka, jag är dödstrött och tål knappt nån kritik alls! Gråtfärdiga Anna går omkring och önskar att det var fredag och att hennes kärlek Marcus ska dyka fram på sin truck bara sådär hux flux och rädda henne från detta. Men så blir ju jag ibörjan på varje nytt jobb.. vill bara hoppa till dagen då jag får 5 komplimanger på en halvtimme istället för kritik :P Nä nu babblar jag för mycket och rasten är redan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0