Direkt från Draggen

Hejhej hallå. Jag har intagit min gamla gymnasieskola och är 5 år äldre än de yngsta som går här men sticker ändå inte ut särksilt mkt... :(. Vad gör vi hela dagarna här då? Jo lyssnar på miljoner powerpoints, antecknar och går HLRutbildning. Inte så fränt med andra ord. Längtar tills vi om två veckor får börja på Volvo på riktigt, VILL INTE gå i skolan. Och datateknikerna kände igen mig vilket tyder på att jag antagligen var tvungen att gå dit lite för många gånger under min gymnasietid xD. Saknar LD3AD i korridorerna och folk som inte jämför draggen med Liljaskolan... haha varför ens börja liksom!? Nu ska vi återgå till powerpoints.. adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0