Tankar sådär mitt i arbetsdagen

Undra om det är synen eller glasögonen som det är fel på då jag ibland måste ta av mig dom för att se bättre!?

Sen måste jag blivit längre för strykbrädan känns absolut inte lika hög när man har den högst upp som den gjorde typ förra veckan. Kanske hade jag en riktig växarhelg.

På tal om helg, min var supermysig. Fest på fredag, mådde bra dagen efter = 1h på rullbandet och bubbelbad på iksu, massa Planet Earth-avsnitt och gomiddag :) Sol på söndag och träning.

Idag har jag ont i halsen. Johannes och jag har snart sett klart Sagan Om Konungens Återkomst. Värmen närmar sig Umeå och imorgon får jag äntligen träffa Syjuntan Sverige!! HA DET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0