Jag är liten,lat och får för mycket mat

 5e Maj 2013, Söndag morgon, Mulet, Vaknade innan 09.00 som vanligt, går nog mot tantåldern. Vaknade av pussar och "godmorgon min lilla prinsessa", det är grejer det. Klockan är nu 10.00 och jag sitter själv i soffan och har skrivit arbetsintervjufrågor till mig själv, hatar sånt.. känns som att plugga, får ångest direkt! Ibland tar jag paus i bloggskrivandet och filar mina naglar, det behövs förstår ni. Igår såg vi Iron Man3 på bio, riktigt bra och ikväll blir det grillning hos Amanda och David. Jag saknar Thailandsvärmen. Ska på Claes Ohlsson idag och införskaffa lite viktiga saker såsom Pennstift, sladdspikar (ve ej vad det heter påriktigt), plastkrokar och gardinstänger... Vuxenpoäng eller vaad!? Babbelhumör har jag idag märker jag... bäst att sluta, väcka min man och se på morgontv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0