Thank god I blew it!

Idag känner jag att jag vill skriva. Vet dock inte vad. Sen kände jag att jag vill se en film och sätta mig in i någon annan liv ett tag. Vet dock inte vilken. Vill inte vara ensam heller. Eller ja... har ju magsjuka Emy på övervåningen men hon lockar inte direkt just nu. Bor hos mamma och pappa i veckan, ett hus för oss själva är mest drygt om man frågar mig. Alldeles för många blommor som ska vattnas, gräs som ska klippas, inte ens egna grejer, Mozart som ska skötas osv. Vår lilla tvåa duger så mkt bättre. Har fått sommarens schema från Hemtjänsten. Ser helt okej ut bortsett från midsommardagen som bjuder på 7.30-21.30... FUCK MY LIFE! Varför just dagen efter midsommar???? Kunde väl vart tvärtom eller nåt...meeen, pengar är ju najs! Nu ska jag se Dexter.. att sätta sig in i en psykopats hjärna är alltid ett intressant tidsfördriv. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0