Ska vi följa åts?

Hade skrivit värsta inlägget sen försvann allt...

Det fina sommarvädret verkar ha försvunnit och ersatts av moln och regn. Jag har vikarierat två dagar på dagis och det är så kul jämfört med dumma hemtjänsten där jag börjar sommarjobba på måndag. Men nu äre helg och igår hade jag ett världsmysigt dygn med min alldeles egna och  bästaste pojkvän i vår sprillans nya soffa, på Kinarestaurang och på bio. Värsta dejtkvällen :) Idag hänger vi i soffan igen innan vi hoppar in i den blåa faran och siktar mot Åkullsjön och imorgon vidare mot Bodbysund för att fira morfars 93årsdag :) Återvänder säkert med många fina bilder eftersom jag överraskades med en slitterny kamera av Marcus då han tyckte att min var så dålig. Hur snäll!?!? Hejdå folket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0