Eget kaos.

Hej. Inombords har jag kaos. Igår var det en gigantisk orkan och idag har det lugnat ner sig lite till storm iaf. Ja den här sommaren kommer antingen gå väldigt fort eller väldigt långsamt. Hoppas på det första men är rädd för det sista. Men måste ta tag i situationen, acceptera läget, ta en dag i taget och kriiiiga!! Har ingen förklaring till detta kaos men kan iallafall lugnt säga att Marcus är min räddning och jag är så otroligt tacksam! Någonting bra då? Midsommar. Har dock ingen aning om vad som kommer att ske då men antar att det blir roligt ändå. Här kommer lite bilder från vår tripp i helgen.
 
Vår nya soffa!!!
Min fina flickvän
Alltid detta tiggande
Mysigaste barnen i världen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0