Jag ber så hemskt mycket om Burträsk

Asså hallå.. uppdatering? Men det är ju faktiskt sommar och trots att jag typ är den enda som inte har semester så har jag tydligen ett litet liv ändå endligt denna blogg. Förra fredagen var det fest hos oss och sedan en brutal utgång vilken innebar dans dans och dans i sinne! Vi tog en enda paus på 5min från att vi kom dit, annars röjde vi som tokar fram till stäning. Grymt jäkla kul men kroppen fick lida dagarna efteråt, träningsvärk av rang! Annars myser vi på, har The Hills-maraton(sommartradition xD), äter ute, går på stan, träffar bebisar, fryser 30min på stranden, förbannar denna sommar, planerar semestern och såklart jobbar jobbar jobbar men är inne på sista veckan nu så slutet är nära!! Nu ska jag återgå till kvällens jobb och knacka på hos gammfölke mitt! Hejå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0