Zuuup bitches?

 
2013 är häääär.Wäälkommen!! Nyårsafton var en mycket trevlig afton som slutade i en ensam promenad mellan Teg och Haga kl 6.00 på morgonen. Men åh vad jag fick dansa, efter tolvslaget satt vi inte ner i många minuter. Hejja människor som älskar att tokdansa till all möjlig musik i hela världen, när jag får göra sånt är jag lycklig. Årets första dag har dock varit sjuuukt lam, låg i sängen till 15.30, sen la jag mig i soffan och har endast gått upp för att fixa lite nudelmiddag. Men imorgon har jag planerat att ta mig till gymmet och ge min kropp en omgång, den behöver verkligen det. Täntke nog ta tag i nyårsbilderna då också så förhoppningsvis dyker nån av dom upp här inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0