Jag skulle klara vad som helst, jag skulle aldrig säga nej

 
Har genomlidit tre hela 7.30-17.00dagar på Hemtjänsten och träffat en 103åring, det är fett! Fattar inte riktigt vad jag har emot detta jobb men av någon anledning får jag alltid fetångest varje gång jag ska dit. Vi går inte ihop helt enkelt. Måste ge mig in i sökajobbfajten på riktigt nu när jag fått veta när jag måste sluta på min älskade firma för alltid i Juni. Åh så Sorgligt men åh så sant. 
 
Men gymmar gör jag, hej vad jag är igång. Kroppen mår så bra och psyket ännu bättre. Och Nanny har jag vid min sida nu också vilket inte gör saken sämre. Jag är typ beroende av henne tror jag. Har saknat henne denna vecka och längtat till gymmet då vi träffas. Hahah, men så har det faktiskt alltid varit, kanske lite mer nu bara och det är okej.
 
Imorgon är jag ledig. Imorgon är min sista dag som 20. Imorgon lär ni få fler inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0