Idag dansar jag till gårdagens depplåt

Ner som en pannkaka och upp som en sol var det visst. 
 
 
Det är en plåga att ha brutal träningsvärk i både magen och ryggens alla muskler samt i armarna. INTE okej att bli dödskittlad av Johannes då. Men sen sa han faktiskt såhär "Anna du borde också ta en glass... för du är så HET" , hahah tummen upp för den raggningsrepliken! Sen började jag planera sommaren med honom, picknick, kullerbyttor, vattenspridare, badminton mm. Jag och mina snart 11åriga lilla vän kommer ha såå kul!! 
 
Efter jobbet sprang jag 5 väldigt glada kilometer på löpbandet. Hade nog kunnat springa till månen men halsen började smaka blod så hjärnan tänkte att det var bäst att sluta.
 
Varför diskar jag alltid gårdagens disk samtidigt som kvällens middag kokas/steks på plattan? Det är ju bara meningslöst eftersom man direkt får lika mycket disk igen. Det var dagens frågetecken. Hejdå. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0