Fucka ur

Åh vad jag vill vara en bebis ikväll med allt vad det innebär. Hoppas jag vaknar som en mini-anna imorgon.
 
Igår åt jag middag hos min mor och far sen välte jag ut en vas med massa vatten sen åkte jag till min sprillans nya vän Julia, sen bokade vi en resa till thailand, sen cyklade jag hem och sov. 
 
Eller vänta nu, vad skrev jag? Läste ni rätt? Jadå. För jag ska till FUCKING THAILAND i 3 veckor i Mars!!!!!! STÖRT. Vi ska möta upp Amanda och Sebastian och troligtvis kommer Alma ta sig dit från Australien så fattar ni hur FEEEEETTTT detta kommer bli? Det gör inte jag men tagggar sönder ändå. Måste bara köpa en ny sommargarderob först. Imorgon är det fredag och fredagsmiddag. Fett det också. (Fett är mitt nya ord).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0