"Det tog slut för längesen men du är överallt"

 
Upp som en sol och ner som en pannkaka. Lärorikt antar jag men fett jobbigt. Separationsångest och framtidsskräck blir en härligt salig blandning av tankar och känslor i lilla mig. Glad. Ledsen. Ångest. Glad. En fas i livet, tror nog inte att den blir så långvarig men hittils har den pågått i 24h och jag är redan väldigt less. Det finns liksom i vardagen, i lägenheten, på jobbet och litesådär överallt. Men det är ett nytt år nu för tusan, en ny era. En fet resa planeras, snart blir jag 21 och ja, nytt år, nya överraskningar!!! Men jag är ändå dålig på sånthär, har alltid varit och kommer nog alltid att vara, även om det sakta och säkert blir bättre så får jag klaga. 
-----   -----
Jullovet är över. Hejdå lata soffdagar och sena nätter. Hejdå rutinlösa timmar och älskade sovmornar, men Hej världens bästa arbetsplats och gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0