"Men jag kan följa dig hem"

Men hallå där folket, wazzup? Själv sitter jag i min kära soffa som jag inte kan bestämma om den är skön eller inte efter att ha delat upp lägenheten i vad som är mitt och vad som är Peters.. tråkigt men things you gotta do in times of break up. Helgen har varit kanoners och jag känner att livet börjar få lite liv i sig igen och med det menas att jag gör saker på dagarna, har inkomst, tar hand om min lägenhet, umgås med vänner, är tacksam över en ensam natt i min egen säng, har mat i mitt kylskåp, går på oväntade fester, tränar, ser fram emot Thailand och hänger med familjen. 
 
I lördags var jag påväg på barnkalas men på något sätt hamnade jag på Kalle och Josefins maskeradfest med temat "ursäkta jag har kommit fel" (he-he), kände knappt en kotte och yngst där var vi också, men det va kul. Jag och Nanny drog dock vidare till CoverClub och mötte upp grabbgänget för att slå klackarna i takeeet och söndagen spenderade jag med Megha i hennes soffa i 8h med masssa mat och OCmataton! Precis som förr i tiden. Perfekta dagar! 
 
Jag har en bra mobilkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0