The list

Shit ändå att 2013 snart är slut, det började ju nyss!!

1. Hur har år 2013 varit för dig? – Helt fantastiskt!
2. Bättre än förra året? – Oja
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? – Ja och snart kommer mitt syskonbarn!!
4. Dog någon som stod dig nära? – Världens finaste mormor lämnade oss :(
5. Vilka länder besökte du? – Thailand och Turkiet (shiit jag är på G!!)
6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? – En framtidsdröm

7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? – 16/2
8. Vad var din största framgång 2013? – Fick Marcus på fall
9. Största misstaget? – Valde Hemtjänsten som sommarjobb!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – Som vanligt
11. Bästa köpet? – Thailand, Turkiet och lägenheten!

12. Vad spenderade du mest pengar på? – Kläder, mat, resor och lägenheten
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? – Kärlek, humor, mat, resor, vänner, party osv.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? – Get lucky, Wake me up, Thrift shop, Legenden osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Så mycket gladare!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? – Tagit mer bilder
17. Vad önskar du att du gjort mindre? – Brytt mig..

18. Hur tillbringar du nyår? – I en lokal med världsmänniskor
19. Blev du kär i år? – JA! Jättestörtdundersuperkär! 
20. Favoritprogram på TV? – Pretty Little Liars, vad annars!?
21. Bästa boken du läste i år? – Fifthy Shades-trilogin är de enda jag läst 
22. Största musikaliska upptäckten? – Hmmmmm... Brandon and Leah maybe

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? –  En konservöppnare
25. Något du önskade dig men inte fick? – Vet ej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? – Dog av ensamhet tills ....

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Inte mycket faktiskt
28. Har du flyttat under 2013? – Jajjemen, till vår egna bostadsrätt
29. Vad fick dig att må bra? – Vänner, Marcus, party, mat, jobb(firman) och musik
30. Vilken kändis var du mest sugen på? – Men hallååå, ingen
31. Vem saknade du? – Mormor
32. Nya människor du träffade? – Hela Marcus sida av världen och jag älskar dem alla!
33. Har du kysst en främling i år? – Yes

34. Har du varit ute en hel natt? – Det har jag
35. Har du sovit i samma säng som någon med motsatt kön? – Oja
36. Har du varit full 2013 – Att jag har
37. Har en dröm gått i uppfyllelse? – Ja typ! Jag har fått äkta kärlek, äventyr och nya vänner!
38. Har du blivit tagen av polisen? – Nope, klarat mig iår också
39. Ser du fram emot 2014 – Bring it on bitch! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0