Buske Buske och Gurkplanta

Igår var en kväll i kaos som jag helst vill glömma (påverkades nog endel av kvinnliga hormoner) men inte blev det bättre av en människa som egentligen borde kallas omänsklig för så iskall kan inte nån normal person vara. Men men, det verkar ha löst sig med våra skift ändå, ja det var alltså det kaoset handlade om, men jag är fortfarande irriterad på planeringen och den dåliga infon som ingen verkar få ta del av. Bättre kommunikation tack!!

Idag var dag ett av två på VPS-utbildningen och jag höll på att somna, sen vaknade jag och skruvade chassin, sen blev det kaos om det var en buske-buske och sen googlade vi Gurkplanta. Fin dag och man fick ha på sig vardagskläder (hallelujah). Buske-Buske och Gurkplanta hände dock på rasten, kan va bra att skriva om nån Volvochef skulle läsa min berömda blogg och ifrågasätta inlärningen och ge mig sparken. Det säkra före det osäkra liksom. Nu babblar jag för mycket och borde sova så det känns som att Marcus kommer hem snabbare. Imorgon får vi julbord! FETT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0