Redan 29onde Augusti

Det är ändå väldigt sjukt hur fort tiden går. Börjar redan längta till jul... men det är ju inget ovanligt. Har iallafall haft världens härligaste sommar med min extremt stora kärlek och mina extremt fina vänner. Och vips när vi trodde att sommaren skulle övergå till vardag så fick vi ryck och bokade en sista minuten till Turkiet, Alanya. Det var huur härligt som helst och vi gjorde inget annat än att lata oss, svettas som grisar, shoppa och äta! Väl tillbaka i stan så har faktiskt varadagen hunnit ikapp oss och jag har gått från abrteslös till timanställt på nå städföretag där jag inte vill va kvar! Ska söka jobb i sinne! Nu ligger mannen min och sover efter ett nattpass och febriga jag ska väl glo nån film tror jag. Bjuppar på Turkeybilder! Hare
 
 
Ja jag försöker iallafall... Gillar mitt fotarbete :D
Love yah man!

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha åhhh annabanana vilka fina bilder!!

2013-09-03 @ 08:31:58
Postat av: jejja

Så fina ni e!!! :*

2013-09-08 @ 11:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0