Saturday night live

Lördag idag, veckorna bara springer fram! Igår fylle världens bästa pappa Gubbe, alltså 60år. Det va trevligt med en massa folk, massa mat och framförallt massa onyttigheter, farligt för en sån som jag. Efter att ha varit hemma hela eftermiddagen så körde jag till Peter som jobbade specialkväll på Umevatoriet och satan i gatan så mkt folk det var där. 600 pers på en inte alls så stor yta.. var inte lätt att ta sig fram som diskplockare kan jag tala om. Efter det körde vi vidare till Huset ett kvarter bort där det vankades Pictionarykväll och tro det eller ej men Peter och jag gick därifrån som vinnare! 
 
Imorse väntade jobb på Hemtjänsten från 7-12.30 men efter att jag tvingat mig själv dit så får jag reda på att det inte finns nåt schema gjort till mig. Wheeey. Fick istället ta några få pass från den andra personalen och tillverka ett eget litet schema så lite fick jag och göra men kändes fortfarande ovärt. Och nu sitter jag här i soffan med tända ljus, Harry potter, mat och en Peter, mer orkar jag inte denna kväll. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0