En helg i september


Har haft en riktigt mysig helg. På fredagen var vi i huset ett kvarter bort tillsammans med Nanny, Oskar,Emy och Johannes och grillade,såg film och spelade spel.. riktigt supermysigt må jag säga. Igår lördag, var en mycket slö dag tills där vid 19-tiden då det var dags för Almas avskedsfest. Det blev en väldigt trevlig kväll med Almaquiz, musiktävling, lite dans, alkohol och massa prat.Vid 2.30 pussade vi vår vän hejdå för minst 6 månader framåt och sen åkte jag hem och var dryg med nyktra Peter xD. Idag låg jag i soffan tills middagstid då vi cyklade till mamma och pappa och åt och nu är jag tillbaka här igen men snart väntar sängen. Häärrå
 

Kommentarer
Postat av: frida

glad tjej där till höger!

2012-09-10 @ 15:46:49
Postat av: Anonym

*VÄNSTER MENADE JAG YESSSS

2012-09-10 @ 15:47:27
Postat av: alma

Hahaha frida var fett rolig! Forsoker hitta en bild pa mig sjalv till CVet p[ din blogg!! haha. Saknar dig! Ses i mars :D puss!!

2013-01-04 @ 02:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0