Vi cyklar oss igenom snöslask

Hallå där i frånvaron! Vart har jag hållt hus mån tro? Jo det ska jag tala om för er att jag har varit i kris och befinner mig fortfarande där! Hatar stället, vill härifrån men det går inte så bra. Förra veckan var den värsta men snabbaste någonsin i mitt liv, tankarna snurrade kring en sak och sen rullade tydligen livet på utan att jag visste det. Farligt! Kris är farligt. Kris är nödvändigt. Kris suger så in i... Kris är kris. Det enda jag skulle vilja göra är att se Sex and The city maraton, lyssna på Melissa Horn och äta choklad... Och jobba såklart! Älskar min arbetsplats med allt vad det innebär. Från toalettstäd till djupa konversationer och underbar mat!

Igår föll fin snö, idag smälte den och blev till slask. Men det tänkte inte jag på imorse utan tog cykeln till jobbet ändå... Inte den bästa cykelturen i mitt liv kan jag lova! Men verkligen inte den sämsta heller. Annars taggas Bodbysund och halloweenfest i helgen, adios amigos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0