Vi är mitt ute i den platsen

Chäna mors. Torsdag idag, det är heeeeeelt sjuukt vad veckorna springer fram nu för tiden. Alltså riktigt sjukt! Tänk att det är våra liv som svichar förbi bara sådär. Snart är vi döda. Jag har iallafall kommit igång med träningen igen och det är ju så fantastiskt skönt, älskar att jag har kvar min mp3 från högstadiet med alla fina och dåliga låtar att träna till.
 
Idag förhörde jag Johannes på Geografi... det är ju pinsamt att man knappt har koll på sitt eget land. Nanny förhörde även mig och Frida på Europas huvudstäder och ah... lite sitter faktiskt kvar från sexan! Lite. 
 
Idag lämnade jag tillbaka ett linne och då jag undertecknat på kvittot läser jag igen och ser till min förvånng att jag skrivit Anna Stenad, haha Wtf!? Utbrister "OJDÅ", skriver om och lämnar snabbt affären för att skratta åt mig själv på crosstrainern. Ibland skriver pennan utan hjärnan. 
 
Nu ska jag fortsätta se 'Mitt i Naturen Uganda', ta hand om tvätten och sen sova sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0