Mitt i naturen Uganda

Assååå så bra program!! Eller egentligen äre väl Afrikas enastående natur som jag är helt såld på!! Såååååå coooooolt!! Måste dit och se ALLT!! Har legat en timme i soffan och utropat varje gång dom filmade ett djur.. Typ.. Inte lågt ifrån iallafall :P.

Annars så fortsätter veckorna att rusa fram samtidigt som dagarna går rätt sakta! Vädret är väldigt höst och julen har letat sig in i min hjärna och jag försöker föra över dom till alla kollegor men då t.om lilla julälskaren Johannes säger "Anna, det är faktiskt lite förtidigt" så har jag försökt lägga saken på hyllan för iaf 2 veckor framöver.

Imorgon är det fredag Igen, känns som det alltid är det.. Hur som helst så väntar en fullspäckad "att göra-dag" och sedan en efterlängtad firmafest :). Härrrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0