Drunkespotten

Goood morgon! Eller ah, god och god.. Morgon är det iallafall och inte regnar det heller som jag hade hoppats på. Ligger i sängen och huvudet känns inte riktigt som det ska men vems fel är det!? Men helt klart värt det, hade en världsbra kväll igår som startade med en förfest på 4pers som hade askalas och sedan ut på All Star där det var ännu mer partey. Jag fick dansa på riktiigt, känns som det var en evighet sen! Roligt folk överallt och en tredjedel av företaget visade sig vara på plats. Dansade till stängning och somnade där vid 4. Jag är så glad idag att det var så kul, haha.. Känns att det var ett bra tag sen en utekväll var grym rakt igenom!

Men asså jag blir typ less på mig själv när jag ligger här och enbart tänker på mat av alla de slag! Geeee miiiig! Vill haa! Måste ha! Nuuu! Ajja, får väl fixa nåt själv innan jag förflyttar mig till soffan för att glo "en plats på landet". Haha Åhh så perfekt dygn. Le alla människor Le! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0