Some night

Om 8 timmar har jag varit på min arbetsplats i 24h. Har aldrig riktigt lämnat den utom för en tripp till konsum för akut inhandling av tacobröd. Är nämligen barnvakt åt Johannes inatt då hela världen befinner sig någon annanstans.  Ja, detta är ungefär min värld just nu. Plus familjen och min syjunta, Megha och ja.. sen finns det väl fler också.. men stor är inte min fina värld och jag måste lära mig hantera den igen. Ensam. Är inte bra på det. Måste öva. Övning ger färdighet men Ensam är inte stark. Såååå vi får väl se vad som händer. Men just precis nu ligger Johannes och snarkar och om 10min ligger jag väl i sängen brevid och snarkar ikapp honom. Är dödstrött, har varit det hela veckan. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0