Mörkret faller sa han..

..Men titta Robot, nu ser man stjärnorna

Det är fortfarande höst. Fredag idag och det är lika med halloweenfest.. Samma imorgon också iofsg men vi börjar med denna kväll och detta party. Det blir kul.. Men att klä ut sig har verkligen aldrig varit min grej. Hatar det. Men vad gör man inte för andra!?

Min hjärna är upp och nervänd. Hänger inte riktigt med i vad den gör eller hur den tänker. Mitt långfinger gör fortfarande ont efter mitt fina fall i tisdags i träskor med soppåsen. Tur att ingen såg! Jag ordbajsar idag och saknar skoltiden lite. Det är okej att göra så ibland. Nu ska jag fixa morgonfika till kontorsflickorna.. Ha en braaaa dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0