Jaha livet

Vad ska man göra nu? Vilse i världen vandrar jag omkring, vandrar omkring och jag fattar ingenting. Är den så? Nä det tror jag inte, men man kan ju göra om den. Men egentligen är jag inte riktigt så vilsen än.. men snart, efter jul, då jävlar. Hoppas jag kommer hitta hem innan dess, eller bort eller iallafall nånstans. Hoppet hoppet hoppet. Jag är ledsen över livet som det är just nu, ledsen över att jag är en dålig person, ledsen över att jag är vilsen, ledsen över att jag inte är modig, ledsen över att vara ensam, ledsen att jag ångrar allt, ledsen att jag skäms, ledsen över att vårat vi blev så brustet, ledsen över att inte kunna laga, ledsen över att inte kunna trösta, ledsen över att jag inte har någon mat i kylen, ledsen över att jag har massa räkningar att betala, ledsen över att mina fingrar och gitarren inte går ihop, ledsen över att det är så kallt överallt, ledsen över att jag tappar all ork så fort jag kliver in genom dörren, ledsen över att träningsrutinerna gick upp i rök efter 1,5 vecka och ledsen över att jag är ledsen. Men sen är jag ju glad också, då ni ser mig le fejkar jag inte. Inget sånt tjafs. Det är bara komplicerat. Nu snackar jag för mycket också.. men hellre det än att gå runt och prata med möblerna, det känns lite för mystiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0