When we're in St-Tropez

Hola, långhelgen är snart över vilket är lite sorligt då jag knappt fått mig någon riktigt sovmorgon som jag längtade efter så mycket. Men massa annat har jag minsann hunnit med, ni såg ju listan på förra inlägget och jag kan säga att alltihop var skitkul och att jag ätit något så fruktansvärt mycket dessa dagar. Bebiskalas, trevligt med god lunch och gott fika, sen vidare till 50årskalas 3 timmar senare med ännu mera god mat och tårta samt drink efter drink och vid 00.00 blev det dansgolv i lokalen då både ungdomar och vuxna bjöd på sig själva och slutade inte förrän vid 02.30 då vi var 5st som drog på efterfest. Helkul!

Dagen efter vaknade vi hyffsat slitna men då bar det av in till stan för att fika med Amanda och Jennie och sen mötte jag upp Peter för att checka in på hotell över dagen/natten. Det var mysigt och lugnt med filmer och kinamat! Dagen efter ställde vi klockan för att inte missa hotellfrukosten och sen var det dags för Hinderbana med Marcus, Mattias och Viktor och vi körde på som bara den med nästintill ingen vila och idag har jag ont i hela kroppen! På kvällen bar det av till Haga för Nannys överaskningsgrillparty vilket var mkt trevligt med twister och såklart ölspel men vi gav upp rätt tidigt för att sova. Sen vill jag sända en tycka-synd-om-tanke till mig käre far som krossat lillfingret i en vedklyv och fått lov att ta bort toppen av det, stackarn!!!

Ja.. ni vet ju varför ni får dessa ingående långinlägg av mig ibalnd.. men en rolig helg är värd att minnas om några år. Hejå

Kommentarer
Postat av: fridaaa

NICE :)

2012-05-21 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0