Euphoria, forever ’till the end of time

Helgen vecka 21 är över och det är nu åter måndag igen. Men det var en bra helg som började helt oplanerad men som sakta och säkert tog sig. På fredagen var jag så taggad att jag kunde dö, men antingen var alla upptagna på annat håll eller inte ens taggade och efter att vi besökt Emys lag på yran och fram till 21.00 satt jag ensam och hade tråkigt. Men så tänkte jag att såhär kan det inte vara när det är löningshelg och sommarkväll så jag tvingade med mig Peter från grabbkvällen och fick med mig Marcus och Matte på köpet... dock hann vi vara ute på smockfyllda TC endast en timme innan jag kände att det inte var så superkul trots allt då folk var öööverallat och musiken var dålig! Så vi drog hem, hann sova 4h innan det var upp och iväg för att jobba 7-12 och sen åkte vi till sjukhuset och kollade på Paulina och Tomeks supersöta lilla pojke. Somnade 21.30 på lördagskvällen men tydligen så vann sverige eurovision song contest, kul för oss.

Den här veckan hade jag faktiskt tänkt skriva ett väldigt kort inlägg om helgen men mina fingrar tänkte tydligen inte samma sak. Ajja, söndag - sol och värme. Vi vaknade tidigt, åkte iväg och gjorde hinderbanan, åt en sallad i solen, fikade mammas morsdagsfika, solade i några timmar, besökte Net on Net och sist så åkte iväg till Röbäck på för en morsdagsmiddag. Perfekt dag! Och idag, en meningslös måndag har jag gått och fått feber så kanske blir hemma imorgon, eller så blir jag frisk under natten.. den som somnar får se :).


Det är hennes riktiga hår

Åh vad jag smälte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0