Ännu en helg efter världens segaste vecka!

Fredag: Satt hemma och såg Sex and the city 2 med mamma.

Lördag: Jobb 7-12. Sen träffades äntligen hela Syjuntan och smällde i sig gofika och hade supermegatrevligt i några timmar innan det var dags för familjemiddag + pojkvänner. Efter det åkte jag och Peter vidare till Haga för att fira Marcus som numera är en fulländad rörmockare med champagne, massa människor och parteey. Det var Askalas tills alla tänkte dra till Rex där jag såklart inte kom in.. Inte OK. Jag som va supermegataggad på att dansa... men men, fick ihop massa timmars sömn istället.

Söndag: Hängt med föräldrarna på Coop och införskaffat några träningsböcker, en strykbräda samt kakor.

Lördagsbilder som icket har den bästa kvallan:








Marcus bjöd så snällt på 3 olika champagner!!



Vi tatuerade varandra och denna blev min på ett väldigt töntigt ställe som av någon anledning verkade coolare igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0