1990 nånting, det var back in the days

Tjäna alla människor där ute i världen. Här sitter jag i nytvättat hår efter en härlig springtur fram och tillbaka till stan med min pöjk. Jag har sen början av Maj fått någon slags tillbaka till barndomen-grej och har bland annat börjat läsa alla mina gamla w.i.t.c.h-tidningar, sjöng ikapp till Jimmy Janssons skiva igår, sett Barnen i bullerbyn, Ronja & Pippi Långstrump, just nu håller jag på att installera Sims 2 och sen ska vi se Eva & Adam. Allt detta har inträffat lite eftersom utan att jag tänkt på det, men är kul och jag tackar faktiskt mig själv för att ha sparat så mkt som jag har gjort sen vår fina barndomstid. Men nu har jag inte tid att sitta här längre för Sims väntar på mig!!!! Adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0