Vi drar till med ett rim

Vädret bjuder på 10+ och soliga dagar medan jag ligger inne och bara klagar. Vi äter Pekingsoppa och massa onyttigheter i vår egen lilla glänta, tänker att det där med beach 2012 får nog ta och vänta. Förhäxad följt utav Sjunde Himlen, en ledig morgon ser för mig ut just så, en liten nostalgitripp är ju inget att klaga på. Jobbförfrågningar rullar in minst 2 per da' men är man sjuk så är man så svaret blir ej ja! Förfrågan om en Heltidsanställning på firman har jag nu också fått, känns fegt men tryggt och om en månad har jag möjligtvis tillbaka åter gått. Det där med livets val är inte nå kul tycker jag, därför kan det faktiskt va rätt så skönt att få vara sjuk en dag. Tack och adjö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0