Tugga tugga hela dan

Min bildlista är nu slut så det finns inget att dölja frånvaron med längre. Inte så sorgligt kanske och jag är faktiskt inte sämst i världen på att uppdatera eftersom jag rätt ofta har väldigt tråkigt. Nu är det iallafall officiellt att jag byter jobb i April, borde kanske bara säga nåt till Hemtjänsten. Har även en känsla av att veckan kommer gå väldigt sakta då jag redan ligger en dag före och tror att det är måndag + att klockan ställdes fram en timme inatt så tidsupfattningen lär vara lite upp och ner. Men nu, över till mitt lilla födelsedagsbarn, HA-RA HIPP HIPP till min äldsta och bästa vän (och syster) Nanny-Felisia som fyller 20 år idag... Weeiii!! Vi firade henne igår efter att ha kört flyttlass från Peters lägenhet så idag räcker det med ett grattis. Idag babblar jag massa skit märker jag men känner att det inte spelar någon roll, det är ni som väljer att läsa, jag skriver bara inför framtiden och då kan sånthär svammel vara bra att veta. Medan jag ändå är på G kan jag ju tala om att jag köpte 2 godispåsar igår, har jobbat 7-12 idag, lunchat i Röbäck och snart kommer Johan hit och vid 22-tiden kommer världens bästa Peter! Ja, det var väl allt... hoppas framtida jag uppskattar detta inlägg. Hörs, Hare, Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0