Stökigt liv

Denna vecka har varit som en enda stor röra, iallafall inne i mitt huvud. Tre inskolningsdagar på Hemtjänsten gjorde susen för att ändra planer och tankar för både nutid och framtid. Planer på att gå tillbaka till min trygga familjefirma till sommaren känns väldigt lockande och boendeplanerna har även blitt upp och nervända. Men vad gör man? Jo man pratar och resonerar med alla man känner och sen kommer man fram till ett beslut! Dock finns det inga tagna beslut än så länge men det kommer väl.. hoppas jag. Klarade iaf av min första hela egna arbetsdag idag, lite spännande, mest drygt. Har fått feber nu, precis vad jag ville ha.. Sex and the Cityfilmen får rädda kvällen. Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0