i taxin, i trappen, i hissen, i hallen

Tre finurliga saker om mitt jobb:

- Det ligger mittemot en kinarestaurang vilket för det mesta är en nackdel då man såklart inte kan käka där varje gång man känner lukten!

- Alla som jobbar där har dialekt åt det bredare hållet, menar verkligen alla!! Utom jag då, men man blir ju som man umgås så jag har nog hört hur jag har börjat härmas, dock låter det nog förskräckligt.

- Dom har värsta bra och godluktade handsalvan som jag nu har överanvänt eller nåt för mina händer blir jättetorra istället.

...Ja, det var väl det. Spännande jobb jag har. Imorgon är det 7-12 som gäller och sen tar jag en dag ledig och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0